Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2017 17:26 - Nights in White Satin, 1967. Нощи в бял сатен е сингъл на рок-група Муди Блус (Moody Blues), написана от Джъстин Хейуърд в албума Days of Future Passed . Муди
Автор: banduki Категория: Изкуство   
Прочетен: 1298 Коментари: 0 Гласове:
1



Nights in White Satin, 1967. Нощи в бял сатен е сингъл на рок-група Муди Блус (Moody Blues), написана от Джъстин Хейуърд в албума  Days of Future Passed . Муди Блус е английска рокгрупа, от 1964 г. в Бирмингам.
  Правят едни от първите композиции със смесване на рок и
класическа музика, и са сред основоположниците на прогресив рока.

      Нощи в бял сатен - Nights in White Satin

1. Nights in white satin,-Never reaching the end,
Letters Ive written,-Never meaning to send.
2. Beauty Id always missed-With these eyes before,
Just what the truth is-I cant say anymore.

cause I love you,-Yes, I love you,-Oh, how, I love you.

3. Gazing at people,-Some hand in hand,
Just what Im going thru-They can understand.
4. Some try to tell me-Thoughts they cannot defend,
Just what you want to be-You will be in the end,

And I love you,-Yes, I love you,-Oh, how, I love you.-Oh, how, I love you.

5. Nights in white satin,-Never reaching the end,
Letters Ive written,-Never meaning to send.
6. Beauty Id always missed-With these eyes before,
Just what the truth is-I cant say anymore.

cause I love you,-Yes, I love you,-Oh, how, I love you.-Oh, how, I love you.
cause I love you,-Yes, I love you,-Oh, how, I love you.-Oh, how, I love you.

===
http://www.youtube.com/watch?v=P97eKa8WKlA
http://www.youtube.com/watch?v=IPg3_3avju8
http://www.youtube.com/watch?v=MjUqfRrWwcM









Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: banduki
Категория: Изкуство
Прочетен: 17248
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031