Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2018 20:20 - Петъците, които са дни на майстора
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3757 Коментари: 22 Гласове:
16

Последна промяна: 06.07.2018 21:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Най-много обичам петъците, които са ми дни на майстора. Все се намира какво да се майстори. Преди да тръгна от Търново, приятелките ми се майтапеха, че ще продължа да боядисвам и на морето. И не сгрешиха.
След камъните, боядисването ми е едно от най-любимите занимания. 
Обикновено си тонирам цветовете по свое усмотрение, ала днес ми донесоха готов, фабрично тониран цвят папая. Много красив цвят, свети. Хареса ми )))
image Хa, Наздраве!


image





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Веси. Излиза, че в сряда ...
06.07.2018 20:31
Здравей, Веси. Излиза, че в сряда най-много се работи. Чувал съм на село да казват"В сряда не се сяда". Понеделник хората често дремят след празниците, наричани напоследък Уикенд. В петък точно се разпуска по повод предстоящите почивни дни.
Поздрави!
цитирай
2. vesever - Иване, привет! При мен дните са ...
06.07.2018 20:53
Иване, привет!
При мен дните са изцяло разбъркани, често работя и през почивните дни, ала се хващам, че в петъците идеите ми за интериорен дизайн или за градинарски красоти са най-силни ))
Поздравявам те и аз!
цитирай
3. lexparsy - Абе май не само петъците са ти май...
06.07.2018 21:27
Абе май не само петъците са ти майсторски на тебе….
Ама що гледаш така все едно са ти изяли папаята :-)))
И не си пий бирата със сламка, че виж как мнително е детенцето :-)
Ами завиждам бе… за това се заяждам в тази софийска смрад… но ти винаги ме усмихваш :-)
цитирай
4. zax - Потроп-потроп, от глог на глог ...
06.07.2018 21:36
Потроп-потроп,
от глог на глог
Намерих си лъвица в тоя блог.

И както всеки НАТ-а, Нейджъла е гледал с други найсе,
той царя що лъвици в прайда сбира си, си знай си.
Щото си е много гладен, мързелив,
и мноого, ама много и......
;)))

Честит празник :*
цитирай
5. vesever - Хаха Лекси, и аз гледам винаги да си ...
06.07.2018 21:37
Хаха Лекси, и аз гледам винаги да си намирам поводи за усмивки, а ако и вас усмихвам, още по-добре )).
Ми, днес ми беше шеметен ден, може би затова гледам особено )).
Доволна съм от всичко свършено, в крайна сметка.
Сега нямаше да е зле един масаж, на връщане от плажа вечерта носих племенника повече от километър до спирката, за да не изтървем последния автобус, ако го бяхме изтървали, имахме повече от час пеш до вкъщи..във всеки случай, голяма атракция бяхме ))))
Бирата я пия от чаша, ала бях понацапана с латекс и не ми се вадеха чаши, затова със сламка - чиста работа ))
цитирай
6. vesever - Заксън, има, има тук лъвица ако и ...
06.07.2018 21:42
Заксън, има, има тук лъвица
ако и да се е кротнала, душица
скоро пак ще се развихри май
та всеки трябва да се пази, знай
че вихрушка е голяма
няма лъжа, няма измама )))
честит празник, пожелавам ти
да го отпразнуваш подобаващо. ;)

цитирай
7. zax - А-НЕ. МЕРСИ! Терасата ми чака ...
06.07.2018 22:00
А-НЕ. МЕРСИ!
Терасата ми чака плочки таз година.
:)))
цитирай
8. vesever - https://maistorplus.com/blog/furnitures/266/14-idei-za-gradinski-mebeli-ot-paleti
06.07.2018 22:16
Не си казал, не си се сдобил с майсторица ;)))
Аз моята я пребоядисах преди да дойда, опитах да направя керемиден цвят, но се получи нещо изненадващо различно и приятно...просто не успях да докарам керемидения цвят.
До края на лятото ще облека пода в гнайс, все още е гол...ще си сътворя и масичка и столчета от палети, много чаровно предвиждам да стане..и е готова...за гости ;))
Ето такива мебели ще си направя, това всичко е от палети, виж какви чудеса прекрасни!
цитирай
9. krassko - УжасТ....
06.07.2018 22:54
Накрая и морето ще боядисаш:)
цитирай
10. vesever - Краси, има такава опасност. Някой ...
06.07.2018 22:56
Краси, има такава опасност.
Някой трябва да ме спре, докато не е станало късно.. )))
цитирай
11. ysmivka - :)
06.07.2018 23:16
Много сладко, стоя повече от месец в швейцария, а сега ходиш с автобус на плаж, че даже си боядисваш квартирата или каквото трябва да се разбира под вкъщи. Аз бих се постарала повече, ръката с четката е видимо по-малка от другата ти ръка.
цитирай
12. vesever - Усмивка, 3 месеца бях в Швейцария, ...
06.07.2018 23:27
Усмивка, 3 месеца бях в Швейцария, какво те смущава))
Не шофирам, при което е логично да ползвам автобуси. До Момента, в който овладея Телепорта - работя по въпроса...
Когато се движа сама, обичам пеш, но с децата няма как.
Ами по-отдалечената от камерата ръка е по-малка, защото е по - далеч, елементарно, Уотсън)))))

Лека!
цитирай
13. stih - Майсторица!
07.07.2018 02:54
Чудя ти се, Веси. И ти се възхищавам!
И работна, и скопосна, и хубава... Истинска Българка!!!
Браво ти!
цитирай
14. vania23 - Ех, Веси!
07.07.2018 08:02
И аз съм боядисвала доста в живота си, ама къде ти с твоя ентусиазъм и отлично настроение :) Към предходните възхищения прибави и моето :)
цитирай
15. vesever - Ели, благодаря ти! Много неща искам ...
07.07.2018 11:58
Ели, благодаря ти! Много неща искам да направя, но но не успявам толкова бързо, колкото ми се иска...
цитирай
16. vesever - Ваня, мисля, че моята 'мисия' най - ...
07.07.2018 12:01
Ваня, мисля, че моята 'мисия' най - вероятно е да ентусиазирам околните, Да давам Положителна енергия, и аз съм много щастлива така,,,
Благодаря ти!
цитирай
17. stela50 - Привет, Веси...
07.07.2018 16:53
И ние дълги години така... кога за разнообразие, кога - наложително,
все нещо освежавахме, размествахме... безкрайни ремонти...
през последните години малко се кротнахме, но четейки постинга ти
се въодушевихме... и нещо веднага решихме двете /сестра ми е до мен/,
а тя е също голяма майсторица от малка, та тя веднага забеляза...
и набеляза боята с цвят на папая...
Казваме ти с най-добри чувства и пожелания - НАЗДРАВЕ !
цитирай
18. vesever - Таня, привет! Изключително м...
07.07.2018 17:40
Таня, привет!
Изключително много ме зарадва с коментара си!
Благодаря ти!
Поздрави и на сестра ти и успехи във всичките ви начинания!
цитирай
19. zimna - Ее, как не те мързи
07.07.2018 18:33
Познавам един майстор, бояджия, много хубаво работи, старае се, ерген.
Мога да ти го препоръчам на лс.
цитирай
20. vesever - Зимна, благодаря ти, но няма нужда, ...
07.07.2018 20:12
Зимна, благодаря ти, но няма нужда, обичам да работя сама)))
цитирай
21. ysmivka - 12. vesever
07.07.2018 20:20
Повече от елементарно, нищо не ме смущава, дразнят ме скалъпени истории. Айде сега да не се обиждаме.
цитирай
22. vesever - Ама ти сериозно ли))) Ако нещо те ...
07.07.2018 23:57
Ама ти сериозно ли)))
Ако нещо те дразни, просто недей да влизаш тук и ще си спестиш дразнението.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044578
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол